سپنتا مینو

سپنتا مینو به معنی خرد مقدس است

سپنتا مینو

سپنتا مینو به معنی خرد مقدس است

مسافری در وادی تضاد، هدف رسیدن به درک تن واحده است

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

گرگ یا گوسفند!!!

سه شنبه آبان ۳۰ ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ب.ظ

هر از چن گاهی به این فک میکنم که کاش بودی، ولی خب انقدر آزمون پس دادی که بدونم اگه باشی هم هیچ چی حل نمیشه. کاش این ذهن دست خودمون بود. کاش هرکس رو میخواستیم راحت پاک میکردیم. جالبه تو اون چن سالی که میدیدمت تنها آرزوم این بود که یه بار بغلت کنم. با دو تا دستام انقد فشارت بدم تلافی تمام روزایی که پیشم نبودی رو در بیارم. ولی خب انگار طلسم شده بود. واسه همون یه لحظه خدا و پیغمبرشم صدا کردم هیچ نتیجه ای نداد. واسه همون یه لحظه شاید ده سال پیر شدم. جوونیمم دادم. نشد که نشد و واقعا اونجا ترکستان بود و منم مسافرش!!! خب برگشت به اون زمونا فقط اشتباه محضه. من خودمو به خاطر اینکه انقدر به خودم ظلم کردم هرگز نمیبخشم. از اینکه بهترین دوران زندگیمو دادم رفت نمیبخشم. خیلی وقته دارم دنیا رو اونجوری که هس میبینم. همون دنیایی که همه توش گرگند و گوسفند بودن حماقته!!!

۹۶/۰۸/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
سپنتا مینو

نظرات  (۱)

۳۰ آبان ۹۶ ، ۲۲:۳۷ محمدباقر قنبری نصرآبادی
پشیمانی را حس کردم در این متن!
دوست داشتم...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی